- Ar fiziniai asmenys gali nuomoti daiktus? Taip, gali.
- Ar galiu apdrausti savo nuomojamus daiktus? Ne, tokios galimybės kol kas nėra.
- Kas nutinka jeigu mano daiktas yra sugadinamas arba negrąžinamas? Pasirašydami daikto nuomos sutartį nuomininkas įsipareigoja jos laikytis. Siekdami apsisaugoti nuo nesąžiningų nuomininkų prašykite užstato, nenuomokite savo daikto jeigu nuomininkas pasirodė įtartinas ar trūksta reikalingų asmens duomenų reikalingų nuomos sutarčiai sudaryti.
- Ar nuomojant daiktą gaunu nuomininko asmeninius duomenis (vardą,pavardę, asm.kodą ir kt..)? ar jis privalo pateikti savo asmens dokumentą? Nuomos sutartyje turi būti pateikti abiejų šalių kontaktiniai duomenys: vardas, pavardė, adresas, gimimo data bei telefono numeris. Atsiimant daiktą nuomininkas turi parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
- Ar nuomininkas privalo palikti užstatą atsiimadamas daiktą? Užstato reikalavimas yra daikto savininko pasirinkimas. Norint prašyti užstato, įveskite sumą į atitinkamą langelį daikto skelbime.
- Kada jūsų platformai sumokami mokesčiai ir kokie jie? Daiktų savininkui yra taikomas 10% + PVM komisinis mokestis, kuris yra išskaičiuojamas iš visos sandorio sumos. Pinigus už nuomą pervedame į savininko banko sąskaitą kiekvieno mėnesio pirmomis dienomis. Skaitykite daugiau apie platformos mokesčius.