Tapatybės patikrinimas: Smart-ID/M. parašas ir Creditinfo

Daiktų savininkai, per daikto skelbimo nustatymus, turi galimybę pasirinkti nuomoti savo daiktus tik vartotojams su patvirtinta asmens tapatybe. Tokiu atveju vartotojas turi patvirtinti savo tapatybę su Smart-ID/mobiliu parašu ir tik tada galės išsiųsti nuomos užklausą. Patvirtindami savo tapatybę Jūs pateikiate platformai savo vardą, pavardę ir gimimo datą. Šie duomenys yra naudojami sudarant daikto nuomos sutartį.

Nuomininkui pasitvirtinus tapatybę, jo profilio info (vardas, pavardė ir gimimo metai) bus užrakinti ir nebegalimi redaguoti.

Jeigu pasitvirtinsite tapatybę be Creditinfo – jūsų profilyje matysis, kad esate pasitvirtinęs tapatybę, tačiau jums neleis siųsti užklausos daiktams, kurie reikalauja tapatybės patvirtinimo.

SMART-ID tapatybės patvirtinimas

Norėdami patvirtinti tapatybę Jums reikės į mobilųjį telefoną atsiųsti SMART-ID aplikaciją. Pasitvirtinti tapatybę per SMART-ID galite su m. parašu arba naudojant biometrinį identifikavimą. Jeigu jūsų SMART-ID paskyra yra sukurta naudojant banko sąsają, jūsų SMART-ID paskyros lygis su SMART-ID Basic, skirtas naudoti tik internetinei bankininkystei. Norint naudotis visoms e. paslaugoms, integruotoms į „Smart-ID“ tinklą, jums reikia pasitvirtinti tapatybę naudojant bet kurį kitą būdą, isskyrus banko sąsają. 

Norėdami pasitvirtinti tapatybę dalinuosi.lt sistemoje, eikite į Mano informacija > Tapatybės patvirtinimas > SMART-ID ir įveskite savo asmens kodą. Toliau sekite instrukcijas SMART-ID aplikacijoje. Jeigu kyla klausimų ar problemų tapatybės tvirtinimo procese – kreipkitės į SMART-ID pagalbos tarnybą. 

Tam, kad SMART-ID galėtų išsiaiškinti nesklandumų priežastį, klientas turi patikslinti informaciją, kuri bus perduota IT specialistams:

  1. asmens kodas;
  2. esant galimybei, atsiųskite ekrano vaizdą (Print screen);
  3. patikslinkite tikslų sutrikimo laiką bei datą;
  4. ar bandėte jungtis vieną ar daugiau kartų;
  5. įrenginio modelis;
  6. kokia tiksli OS versija naudojama;
  7. kokia „Smart-ID“ programėlės versija.

Mobiliojo parašo tapatybės patvirtinimas

Eikite į Mano informacija > Tapatybės patvirtinimas > Mobilusis parašas ir įveskite savo asmens kodą bei telefono numerį.

Kreditingumo patikra

Tais atvejais, kai daikto savininkas jam priklausančius daiktus nuomoja tik tiems vartotojams, kurių tapatybė yra patvirtinta, dalinuosi.lt papildomai tikrina potencialių nuomininkų kreditingumą UAB „Creditinfo Lietuva“ pagalba (t.y. mokėjimų istorija, vėlavimus atsiskaityti, turto areštų informacija, teisminės bylos, antstolių informacija ir kita). Kreditingumo tikrinimo tikslu tokio vartotojo asmens kodas yra perduodamas UAB „Creditinfo Lietuva“ ir jokia forma nesaugomas Dalinuosi.lt sistemoje.

Tuo atveju, jeigu vartotojo kreditingumo rizika yra aukšta, dalinuosi.lt sistema neleidžia vartotojui išsiųsti užklausos ir išsinuomoti pasirinkto daikto. Šiuo metu dalinuosi.lt sistema praleidžia A, B, C ir D klases (iki 10%). Jeigu norite sužinoti savo kredito reitingo klasę, prisijunkite į mano Creditinfo ir pateikite nemokamą prašymą savo kredito istorijos ataskaitai (atsakymą gausite per kelias darbo dienas), arba parašykite mums (matysime klasę ir tikslų reitingą, bet ne kredito istoriją). Jeigu nesutinkate su jūsų nustatytu kreditingumu ar norite papildomos informacijos – kreipkitės į Creditinfo arba parašykite mums ir mes nukreipsime jūsų užklausą Creditinfo.

Vartotojų kreditingumo duomenys yra saugomi dalinuosi.lt sistemoje, tačiau nėra atvaizduojami (viešinami) jos vartotojams. Kreditingumą tikriname kas mėnesį laiko, tad praėjus mėnesiui nuo paskutinės patikros, jūs būsite nukreiptas į savo paskyrą pakartotinai kreditingumą patikrai.

Kiekviena užklausa mažina kredito reitingą, tačiau kadangi dalinuosi.lt nėra finansų institucija – ta įtaka yra minimali. Patikros skaičiuojasi kas mėnesį, tai reiškia, kad jeigu per mėnesį patikrinsime jūsų kreditingumą kelis kartus – tai skaičiuosis kaip viena patikra.