Kodėl gavau įspėjimą/buvau užblokuotas?

Kaip ir bet kur kitur pasaulyje – dalinuosi.lt turi savo taisykles. Jų nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia. Pažeidus taisykles, vartotojui gresia įspėjimas arba paskyros blokavimas. Blokavimas reiškia, kad vartotojas negalės prisijungti naudodamas savo el. paštą, telefoną ir kitus kontaktinius duomenis. Tokiu atveju susikūrus antrą paskyrą – užblokuota bus ir ji.

Vartotojai gali būti blokuojami už šiuos bei kitus taisyklių pažeidimus:

  • Jeigu susirašinėdami Dalinuosi.lt platformos žinutėmis galimai keitėsi telefono numeriais, el. pašto adresais, socialiniais tinklais ar kitais kontaktiniais duomenimis, kurie leido jiems įvykdyti sandorį ne per Dalinuosi.lt sistemą.
  • Jeigu vartotojas nuomoja daiktus, bet neatrašo į potencialių nuomininkų žinutes per Dalinuosi.lt ilgiau nei vidutiniškai per 24 val.
  • Jeigu vartotojas atsiliepimų sistemoje pateikia neteisingą ar netikslią informaciją apie kitus platformos vartotojus.
  • Jeigu registruotas vartotojas naudoja ne savo arba išgalvotus kontaktinius duomenis.
  • Jeigu vartotojas pažeidžia skelbimo įkėlimo taisykles.
  • Jeigu vartotojas neatvyksta pasiimti arba neperduoda nuomininkui rezervuoto daikto.
  • Jeigu vartotojas įžeidinėja kitus vartotojus žinutėse, forume ir kitose vietose.
  • Jeigu vartotojas sąmoningai siekia atsiskaityti grynais arba sumažinti nuomos kainą ir taip išvengti mokesčių.
  • Jeigu vartotojas pateikia klaidinančią informaciją apie nuomojamą daiktą arba nuomos procesą.
  • Jeigu vartotojas naudoja platformą ne pagal paskirtį. Pvz. siunčia reklamines žinutes, renka informaciją be leidimo.
  • Jeigu vartotojas Dalinuosi.lt administracijai arba kitiems platformos vartotojams kelia įtarimų arba jo veiksmai neatitinka sąžiningo vartotojo veiksmus.

Dalinuosi.lt pasilieka teisę užblokuotam vartotojui nenurodyti blokavimo priežasties. Sistema nėra tobula ir klaidų pasitaiko. Jeigu buvote įspėtas/užblokuotas per klaidą, prašome susisiekti elektroniniu paštu info@dalinuosi.lt ir situaciją išspręsime.