Kaip vyksta komunikacija tarp nuomininko ir savininko?

Komunikacija tarp nuomininko ir daikto savininko apie nuomos sandorį yra vykdoma per platformos vidinių žinučių sistemą. Vienas kito kontaktus gausite apmokėję nuomą. Keistis kontaktais žinutėse yra draudžiama.

Kodėl reikia susirašinėti, o ne skambinti?

  • Didžioji dalis savininkų yra privatūs asmenys, todėl norime, kad jie galėtų atsakyti žmonėms į klausimus jiems patogiu laiku.
  • Vidinių žinučių sistema užtikrina, kad sandoriai bus atlikti per platformą. Komisinis mokestis mūsų platformai leidžia tobulėti – daryti nuomos procesą patogesnį, greitesnį bei saugesnį.

Gavęs žinutę savininkas apie ją bus informuotas el. laišku. Jums taip pat nereikia platformoje laukti žinutės. Gavus atsakymą iš savininko, būsite informuotas el laišku.

Ką daryti, jeigu negaunu atsakymo iš daikto savininko?

Kadangi daiktų nuoma nėra pagrindinis savininkų užsiėmimas – natūralu, kad atrašyti į žinutes ne visi gali iškart. Rekomenduojame iškart parašyti keliems jums reikiamo daikto savininkams ir pasirinkti greičiausią/tinkamiausią variantą. Taip padidinsite savo šansus išsinuomoti daiktą geriausiomis sąlygomis ir sutaupysite savo laiką.

Dalinuosi.lt pasilieka teisę laikinai apriboti bendruomenės narių veiklą, jei jie keisis kontaktiniais duomenimis, įžeidinės kitus žmones, naudosis žinučių sistema LR įstatymams prieštaraujančiai veiklai.

Dalinuosi.lt pasilieka teisę perskaityti žinučių turinį, jeigu to reikalauja aplinkybės. Pvz:

  • Oficialiai reikalauja teisėsaugos institucijos.
  • Įvertinti nuomos sandorio būklę.
  • Išspręsti atsiradusį nesutarimą tarp daikto savininko ir nuomininko.
  • Dėl galimo taisyklių nesilaikymo.

Kitais atvejais jūsų asmeninės žinutės nėra skaitomos ir pokalbiai yra visiškai privatūs.