Kodėl gavau įspėjimą/buvau užblokuotas?

užblokuotas

Kaip ir bet kur kitur pasaulyje – dalinuosi.lt turi savo taisykles. Jų nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia. Pažeidus taisykles, vartotojui gresia įspėjimas arba paskyros blokavimas. Blokavimas reiškia, kad vartotojas negalės prisijungti naudodamas savo el. paštą, telefoną, IP adresą ir kitus kontaktinius duomenis. Tokiu atveju susikūrus antrą paskyrą – užblokuota bus ir ji.

Vartotojai gali būti blokuojami už šiuos bei kitus taisyklių pažeidimus:

  • Jeigu susirašinėdami Dalinuosi.lt platformos žinutėmis galimai keitėsi telefonais, el. pašto adresais, socialiniais tinklais ar kitais kontaktiniais duomenimis, kurie leido jiems įvykdyti sandorį ne per Dalinuosi.lt.
  • Jeigu vartotojas nuomoja daiktus, bet neatrašo į potencialių nuomininkų žinutes per Dalinuosi.lt ilgiau nei vidutiniškai per 24 val.
  • Jeigu vartotojas atsiliepimų sistemoje pateikia neteisingą ar netikslią informaciją apie kitus platformos vartotojus.
  • Jeigu registruotas vartotojas naudoja ne savo arba išgalvotus kontaktinius duomenis.
  • Jeigu vartotojas pažeidžia skelbimo dėjimo taisykles ir po prašymo pataisyti skelbimą to nepadaro per 24 val. arba kartoja pažeidimus kituose skelbimuose.
  • Jeigu vartotojas neatvyksta pasiimti arba neperduoda nuomininkui rezervuoto daikto.
  • Jeigu vartotojas įžeidinėja kitus vartotojus žinutėse, forume ir kitose platformose vietose ir apie tokį elgesį yra pranešama Dalinuosi.lt administruojančiai bendrovei.
  • Jeigu vartotojas dalinuosi.lt administracijai arba kitiems platformos vartotojams kelia įtarimų arba jo veiksmai neatitinka sąžiningo nuomininko veiksmus.

Dalinuosi.lt pasilieka teisę užblokuotam vartotojui nenurodyti blokavimo priežasties. Sistema nėra tobula ir klaidų pasitaiko. Jeigu buvote įspėtas/užblokuotas per klaidą, prašome susisiekti elektroniniu paštu info@dalinuosi.lt ir situaciją išspręsime.